Skeittausta hyvällä mielellä, kaikki huomioiden

Tyttörullalautailijat ry:n toiminta pähkinänkuoressa

Tyttörullalautailijat ry:n tarkoitus on edistää tyttöjen, naisten ja muunsukupuolisten rullalautailun harrastamista Suomessa. Toiminta keskittyy pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulle ja erityisesti Helsinkiin. Pyrimme kuitenkin verkostoitumaan myös muiden paikkakuntien toimijoiden kanssa eli pääkaupunkiseutulaisuus ei ole toimintaan osallistumisen edellytys!

Yhdistyksen tavoite on luoda jäsenilleen ja rullalautailusta kiinnostuneille tytöille, naisille ja muunsukupuolisille mahdollisuuksia tavata toisia harrastajia ja kehittää taitoja yhdessä yhteisöllisistä lähtökohdista.

Rohkaisemme harrastajiamme entistä suuremmaksi osaksi miesvaltaista rullalautakulttuuria tekemällä pitkäjänteistä, matalan kynnyksen toimintaa, johon myös vasta-alkajilla on mahdollisuus osallistua.

Yksi tärkeimmistä tapahtumista, joita TRL järjestää, on aloittelijasessarit. Sessareilla opetetaan skeittauksen alkeita ja hallivuoroilla toimimisen etikettiä. Aloittelijasessareille ovat tervetulleita kaikenikäiset ja kaikentasoiset aloittelevat skeittarit!

TRL:n jäseneksi liitytään maksamalla jäsenmaksu toimintakausittain. Jäsenmaksun maksamalla pääsee skeittaamaan TRL:n ylläpitämille hallivuoroille. Lisäksi jäsenmaksun maksamalla saa etuja ja alennuksia TRL:n yhteistyökumppaneilta.

TRL:n jäsenten ikäjakauma on laaja, alle 10-vuotiaista yli 50-vuotiaisiin eli kaikenikäiset ovat tervetulleita mukaan!

Tule rohkeasti mukaan toimintaan!